Algemene voorwaarden

Wij danken u voor uw order en het in ons gestelde vertrouwen en zullen ervoor zorg dragen dat uw bestelling naar wens zal worden uitgevoerd.

1. Bestellen van Goederen

Indien er goederen besteld moeten worden, dient u eerst een percentage van de aankoopsom te betalen. Deze aanbetaling dekt u voor prijsstijgingen, omdat u de goederen koopt voor de prijs waar ze op het moment van bestellen geprijsd zijn. De door ons genoemde levertijd dient als richtlijn, maar is niet bindend, daar wij afhankelijk zijn van derden.

2. Service

Bij eventuele klachten ontvangt u binnen 7 werkdagen een bezoek van onze servicedienst, die voor verdere afwikkeling zorg draagt. Gedurende één jaar na aflevering van de goederen wordt de service gratis verleend. Na één jaar worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Opruimingsartikelen vallen buiten deze regeling. Wel kan hierop service verleend worden tegen betaling. Indien u service verlangt en u bent op de afgesproken dag niet thuis, dan wordt hiervoor €20,- in rekening gebracht.

3. Bezorging

Voor bestellingen onder de €500,- betaalt u €19,- verzendkosten, indien niet anders schriftelijk bij de verkoop overeengekomen is. Bij gebruik van een verhuislift wordt een bedrag vanaf €150,- in rekening gebracht. Indien u op de afgesproken bezorgdatum niet thuis bent of niet voldoet aan de betalingsvoorwaarden, worden de goederen mee terug genomen. Voorde tweede bezorging wordt €50,- in rekening gebracht (dit geldt alleen voor bezorging van meubelen!).

4. Interieur waarborg

Wij zijn aangesloten bij het interieur waarborgfonds. (CBW) De belangrijkste regels van het waarborgfonds zijn:
1. Afloopgarantie van 2 jaar.
2. Aanbetalingen tot 25% zijn gewaarborgd.
3. Wij onderwerpen ons altijd aan het oordeel van de geschillen commissie.

5. Betaling

Aankopen moeten altijd betaald worden, ofwel aan de chauffeur bij aflevering of wel een dag van te voren telefonisch overgeboekt zijn. Wij leveren niet zonder dat wij uw betaling ontvangen hebben.

6. Retourneren

Artikelen die voor u op maat zijn gemaakt of artikelen die voor u op maat zijn aangepast, kunt u niet retourneren of ruilen als u spijt heeft van de aankoop. De retourkosten komen voor uw eigen rekening en u bent zelf aansprakelijk voor de aankomst van uw retourzending. Hieronder vindt u een modelformulier voor herroeping, deze bieden wij conform onze algemene voorwaarden aan en kunt u gebruiken wanneer u besluit een artikel terug te sturen.

Download het modelformulier voor herroeping (PDF)

7. Opslag van goederen

Opslag van goederen is mogelijk tot maximaal 9 maanden na aankoopdatum. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. Wel dient er een bepaald percentage van het factuurbedrag voldaan te worden.
Deze regeling is als volgt:
  • Bij afname na 6 maanden moet 50% worden aanbetaald.
  • Bij afname na 9 maanden moet 70% worden aanbetaald.
  • Bij afname na 12 maanden moet 90% worden aanbetaald en wordt 0,5% per maand van het factuurbedrag aan opslagkosten berekend.

Onze verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden zijn verder volgens het CBW.

Download de algemene voorwaarden (PDF)

Aanvullende bepalingen:
* Indien er type- of spelfouten op de website voorkomen, kan Pot Interieur hier op terugvallen. Indien dit betekent dat er door middel van menselijke of technische fouten, een verkeerde prijs of naam vermeld staat, kan de overeenkomst worden teruggedraaid door Pot Interieur.

Identiteit van de ondernemer
Berden-Pot Interieur B.V.
Nieuwendijk 89
4571 LH Axel
Telefoonnummer: 0115 - 56 20 10 (ma. t/m vr van 9.00 - 18.00) 
E-mailadres: verkoop@pot.nl 
KvK-nummer: 58877320
BTW-identificatienummer: NL853219965B01

Copyright © 2024 Pot Interieur. Alle rechten voorbehouden. Alle prijzen en specificaties zijn onder voorbehoud. Afbeeldingen van producten kunnen afwijken van de werkelijkheid. Op al onze aanbiedingen en leveringen zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing. Typefouten alsmede prijswijzigingen uitdrukkelijk voorbehouden.

^